Cultural History programme

Vacature: Gids op de Utrechtse Domtoren

Functieomschrijving
De Domtoren is op zoek naar studenten die parttime willen werken (op basis van een 0-uren contract) als multifunctioneel inzetbare Domtoren-gidsen. Ook het begeleiden van verhuren in de toren (bv. huwelijken of vergaderingen) behoort tot de mogelijke werkzaamheden. Daarnaast kun je worden ingezet achter de balie en voor diverse klusjes. Het betreft hier een functie voor langere tijd en geen seizoenswerk. Wij zijn in het bijzonder op zoek naar mensen die in het weekend beschikbaar zijn.

Profiel

• Goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk. Bij voorkeur nog een 2e vreemde taal.
  • Uitstekende spreekvaardigheid, bij voorkeur ervaring met het spreken voor groepen.
  • Affiniteit met rondleiden en horecawerkzaamheden.
  • Flexibele  instelling.
  • Bereidheid tot werken doordeweeks, weekenden, ‘s avonds en op feestdagen (waar nodig).
  • Uitstekende sociale vaardigheden.
  • Aantoonbare interesse in en kennis van de cultuurhistorie van de stad Utrecht is een pré

Aanbod
Een veelzijdige baan met een prettige werksfeer, binnen een enthousiast team van studenten.

Contact
Spreekt deze functie jou aan? Reageer dan snel (namelijk voor 10 november)! Stuur per e-mail een korte motivatie inclusief pasfoto en CV, naar Mascha Luiten, coördinator Domtoren: m.luiten@utrechtmarketing.nl.

We would like to know your opinion on this website and the monthly newsletter