Cultural History programme

Activities

14 December 2017

Career Services: Training LinkedIn

Ga je binnenkort solliciteren? Online profilering is dan onmisbaar. Jouw potentiële nieuwe werkgever zal je zeker googelen en dan wil je professioneel overkomen. In deze training leer je hoe je dat doet. Je leert hoe een goed profiel op LinkedIn eruitziet, hoe je LinkedIn gebruikt om jouw arbeidsmarkt in kaart te brengen en hoe je LinkedIn kunt gebruiken om te netwerken en werk te veroveren. Ook staan we kort stil bij het gebruik van Facebook en Twitter als je gaat solliciteren.

Om deel te kunnen nemen aan deze training moet je een LinkedIn profiel aangemaakt hebben. Neem je laptop mee naar de training zodat je ook direct aan de slag kunt.

Voor wie
Studenten vanaf het derde studiejaar en (pas) afgestudeerden van de Universiteit Utrecht.

Aanmelden
Je kunt je aanmelden voor deze training via deze (https://students.uu.nl/agenda/training-linkedin-engelstalig-6) link.

Vragen?
Kun je de bijeenkomst niet bijwonen, twijfel je of de bijeenkomst relevant is voor jou of heb je een andere vraag over de bijeenkomst? Stuur dan een mail naar careerservices@uu.nl.

We would like to know your opinion on this website and the monthly newsletter